Om oss

Mitt foto
En streetdancegrupp från Linköping.
Bloggar om DANS!
Besök även våran hemsida www.daflow.se

onsdag 28 september 2011

BILJETTSLÄPP!

Biljetterna har släppts gott folk och det är redan folk som är inne och förköper sina biljetter hos mig på YO! Gallery. Vi har bara ett visst antal till varje föreställning så se till att just du får en biljett, vore ju synd att missa höstens största födelsedagsshow! ;)

Jag finns i butiken (Ågatan 22) Tis-Tors 11-18 veckorna fram till showen men har du svårt dessa dagar så står jag även NU på Lör 1/10 Kl. 11-15 om det skulle underlätta.

MISSA heller INTE minglet i foajén timman innan föreställning med en massa smått och gott där det finns möjlighet att köpa fika m.m. Kommer bli awesome!

Så gott folk, välkomna till YO! Gallery för att köpa biljetter, DON'T miss out!

Ps. OM det finns biljetter kvar så kommer vi att sälja dem en timma innan föreställning! :)

Nu ska jag göra butiken redo för öppning! Vi ses! :) Take care!


/Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar