Om oss

Mitt foto
En streetdancegrupp från Linköping.
Bloggar om DANS!
Besök även våran hemsida www.daflow.se

tisdag 22 februari 2011

Dance 'til you drop!

Nu har jag precis kommit hem från "Dance 'til you drop", ett dansrace som ägt rum nu senaste 24 timmarna på Danstudion i Norrköping. Jag hade klass i Commercial, sist ut, många av deltagarna hade dygnat men de kämpade på bra! :) Ett otroligt kul event av Norrköping som jag hoppas att vi även kan ha i Linköping, det är roligt med samarbete, att få inspireras av andra danslärare och själv vara med och inspirera!

NT var där och gjorde ett reportage också och så fort de lagt ut det på sin hemsida länkar jag det här så kan ni ta er en titt! 

För er som känner er sugna på att vara med ifall det blir av igen, håll ögon och öron öppna inför Påsklovet! ;) 

Take care!

/Benjamin


Strike a pose! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar