Om oss

Mitt foto
En streetdancegrupp från Linköping.
Bloggar om DANS!
Besök även våran hemsida www.daflow.se

torsdag 6 oktober 2011

Det börjar dra ihop sig! :)

Idag är det snart 3 veckor kvar till showen, vi är sååå taggade! :)

Biljettförsäljningen är igång och man blir så glad varje gång man lämnar över en biljett, jag blir så peppad på att köra loss till 100% för varje person! :)

I helgen åker jag och Emma upp till Stockholm för att repa tillsammans med två f.d. Da Floware, My och Irina. Det blir rep till Benjamin Pier-delen av showen och jag är mycket laddad, mest kanske för att jag älskar att åka tåg men också för det finfina umgänget!

Somsagt, glöm inte att köpa biljetter, bara att kontakta oss om du har några frågor!

TA HAND OM ER! /Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar