Om oss

Mitt foto
En streetdancegrupp från Linköping.
Bloggar om DANS!
Besök även våran hemsida www.daflow.se

torsdag 20 oktober 2011

TAGGAD!

Hej på er gott folk!

SNART är det dags hörni! Jag är så otroligt TAGGAD! Det kommer bli en helt fantastiskt rolig, häftig, svängig, känslosam och ja, alldeles underbar show nästa helg och jag vill verkligen inte att någon ska gå miste om den.

Tider som är kvar för förköp av biljetter på YØ! Gallery är dessa:

Tors 20/10: 11-18
Fre 21/10: 11-18

Mån: 24/10: 11-18
Tis 25/10: 11-18
Ons 26/10: 11-18
Tors 27/10: 11-15



SOULMATE och jag, Benjamin Pier repar för fullt inför våra delar av showen och vi i Da Flow kör så det ryker på träningarna. Jag känner mig aldrig så levande som när jag får göra det jag älskar mest med helt fantastiska människor omkring mig och jag känner att jag blir lite sentimental här bakom disken i butiken.

TACK alla våra underbara vänner och familjer som stöttar oss och har tålamod! Trots mycket slit, sena kvällar, långa färder, diskussioner och planering så kommer det allt vara värt det i slutändan!

Missa inte 10 Years Of Flow nästa helg, I'm telling ya! ^^


Take care people! /Benjamin

1 kommentar:

  1. Snart är det dags!!! :D Shit vilken grym bild! Puss på er! / my

    SvaraRadera